Van de zomer naar de lente - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Jacques en Marianne - WaarBenJij.nu Van de zomer naar de lente - Reisverslag uit Mesa, Verenigde Staten van Jacques en Marianne - WaarBenJij.nu

Van de zomer naar de lente

Door: Jacques

Blijf op de hoogte en volg Jacques en Marianne

24 Februari 2014 | Verenigde Staten, Mesa

Als we het mogen geloven is het in Nederland al lente. Hier in Mesa zijn we al een paar weken aan de zomer begonnen. Iedere dag lekkere temperaturen, oplopend tot tegen de 30 Gr. In Nederland zijn we al blij met de helft, maar daar ziet het wel naar uit. Morgenochtend (dinsdag) om 10 uur komt iemand van Campingworld onze camper oppikken van onze site op Sun Life Resort. We hebben het toch niet aangedurfd om met een arm in een cast naar Las Vegas te rijden. Het was misschien wel mogelijk geweest, maar als er iets gebeurt zit je toch in de problemen.

De reisverzekering heeft een ticket geregeld van Phoenix naar Las Vegas. Daar kunnen we woensdag onze originele terugvlucht weer oppikken met British Airways via Londen naar huis. Donderdag zijn we weer in Nederland.

De laatste week hebben genoten van het lekkere weer. Af en toe met de bus naar Superstition Center om te shoppen en te lunchen. Op de camping is iedere dag van 16:00 tot 18:00 happy hour en een bandje bij de pool. Vanmiddag voor het laatst naar de Country Jam geweest, wat ook heel gezellig was.

We zijn net op tijd terug voor de eerste bijeenkomst van de Keukenhof. Benieuwd hoe het er zaterdag bijstaat. We zagen in Het Parool een foto van het Vondelpark met de crocussen en de bomen al in volle bloei. Waarschijnlijk moet onze maaier ook al gelijk de tuin in. Afijn, we zien het donderdag allemaal wel.

Tot ziens in Nederland en groeten uit Mesa,

Jacques en Marianne

• 25 Februari 2014 - 00:18

Alice En Bob Van Dam:

Zo te horen hebben jullie het allemaal voor elkaar en staat niets een voorspoedige reis naar Nederland in de weg. Jammer, dat het zo moest lopen met die pols, maar jullie hebben het goed weten op te lossen.
    We wensen jullie een goede reis!

veel liefs en de groeten aan en in Nederland!

• 25 Februari 2014 - 13:10

Hans&Edith:

Zag ik het goed? Zag ik julle daar een dansje maken? Ziet er heerlijk uit daar! Palmboompje, biertje en zonnetje. Every day is a holiday. Goede reis en tot donderdag!

• 25 Februari 2014 - 16:11

JaMa:

Ja, kom maar naar de lente!
    Er zijn zelfs al Lambada,s , yummie.
    Goede reis en vast welkom in Holland.

Liefs JaMa.